O namaO ISIC-UInternational Student Identity Card (ISIC) Association član je World Youth Student and Educational Travel Confederation (WYSE Travel Confederation), ne-profitne organizacije koja ujedinjuje vodeće svjetske specijalne servise za putovanja studenata i mladih. ISICISIC tj. International Student Identity Card glavni je proizvod ISIC Assocation. Prvi put je izdana 1953. godine. Jedina je međunarodno priznata studentska iskaznica. Potvrđena je od organizacija kao UNESCO, The European Council on Culture (Europsko vijeće za kulturu) i The Andean Community of Nations. Iskaznica je priznata od strane sveučilišta, akademskih institucija, studentskih organizacija, nacionalnih vlada i ministarstva obrazovanja diljem svijeta. TKO KORISTI ISIC?ISIC iskaznicu godišnje koristi više od 4,5 milijuna korisnika u 120 zemlja svijeta. Ona omogućava nekoliko desetaka tisuća popusta i pogodnosti u svijetu. ISIC Association izdaje i dvije alternativne iskaznice, a kojima su mogući isti ili slični popusti kao s ISIC iskaznicom. To su IYTC - iskaznica za mlade (International Youth Travel Card) te ITIC - profesorska iskaznica (International Teacher Identity Card). DISTRIBUCIJA ISIC KARTICAISIC iskaznice izdaju se u 120 zemalja svijeta. U svakoj zemlji postoji licencirana agencija koja je zadužena za izdavanje ISIC kartica, distribuciju, marketing te sklapanje pogodnosti i popusta. U Hrvatskoj, agencija nositelj licence je NOMAGO Mobility d.o.o.
POVIJESTPOČECIISIC iskaznica prvi put je izdana prije više od 50 godina kao studentska ID (identifikacijsko sredstvo) dajući studentima mogućnost korištenja popusta i pogodnosti. Izveden je i novi moto ISIC Asocijacije: "Povećati međunarodno razumijevanje kroz promociju putovanja i razmjena između studenata, mladih i akademske zajednice." Tako su studenti počeli kupovati ISIC jer im je omogućavala jeftinija putovanja i jeftinije cijene avionskih karti. ISIC DANAS I U BUDUĆNOSTIISIC je i dalje identifikacijsko sredstvo svakog studenta. Sve većom upotrebom interneta, studenti lakše pristupaju jeftinijim cijenama avionskih karti te je prodaja ISIC-a pala što se tiče isključive namjene ISIC-a kao sredstava za dobivanje jeftinijih karti za prijevoz. Prodaja ISIC-a je istovremeno i rasla jer su mladi prepoznali njenu veliku korist kao "benefit" iskaznice kojom ostvaruju pravo na brojne popuste diljem svijeta, na ulaznice u kulturne ustanove, sportske objekte i mogućnost obavljanja jeftinije kupovine u velikom broju trgovinama. Takav preokret u upotrebi ISIC-a donosi svijetlu prognozu i sve veći rast prodaje i prepoznavanja vrijednosti ISIC-a među studentima i mladima.
MISIJAIZJAVA MISIJE ISIC-AU ISIC-u smo ponosni što od 1956. godine imamo pisanu izjavu naše ISIC misije: "Povećati međunarodno razumijevanje kroz promociju putovanja i razmjena između studenata, mladih i akademske zajednice." Preko 4 milijuna vlasnika iskaznice zna da ova izjava i danas ima istu važnost. UNESCO POTVRDIO ISICOd 1968. godine ISIC Asocijacija usko surađuje sa UNESCO-m koji je potvrdio ISIC kao jedinstveni dokument koji potiče kulturnu razmjenu i međunarodno razumijevanje. ISIC iskaznica je priznata i od mnogih drugih uglednih organizacija. Osim UNESCO-a, iskaznicu su priznali i The European Council on Culture (Europsko vijeće za kulturu) i The Andean Community of Nations takva priznanja pokazuju uspjeh i poštovanje ISIC-a kao organizacije. Ponosni smo što nas prihvaćaju nacionalne vlade, ministarstva obrazovanja, sveučilišta, akademske institucije i studentske organizacije diljem svijeta.
ČINJENICE I BROJEVI
POSTANITE PARTNERPOSTANITE ISIC PARTNER I CILJAJTE NA TRŽIŠTE ZA STUDENTETisuće tvrtki i brandova diljem svijeta okreću svoj marketing plan prema studentima tako što nude posebne pogodnosti za vlasnike ISIC iskaznica. Ako ste banka ili sveučilište, možete postati Co- branding ili distribucijski partner te tako efikasno spojiti studente i svoj brand kojeg možete istaknuti na ISIC iskaznici. PONUDITE STUDENTSKI POPUST VLASNICIMA ISIC ISKAZNICEPribližite svoj profil studentskoj zajedniciPreko popusta i pogodnosti koje nudite korisnicima ISIC iskaznice možete steći veće povjerenje i odanost studenata prema Vašem brandu/proizvodu. Vaši proizvodi tj. popusti ili pogodnosti koje ponudite uz predočenje ISIC iskaznice studentima se promoviraju na razne marketinške načine - preko web stranica, preko letaka i plakata, vodiča s popustima, newsletter-a i ostalo. Stvorite sliku svog brendaPartnerstvo sa ISIC-om govori pozitivno o Vašoj kompaniji i proizvodu:
Financijska ulaganja nisu potrebnaPartneri ISIC-u ne plaćaju ništa. Bez financijskoga rizika ne možete ništa izgubiti. Sve što trebate učiniti je ponuditi popust ili pogodnost (benefit) uz ISIC iskaznicu. Jedno rješenje, mnoga tržištaISIC partneri dolaze na mnoga tržišta na učinkovit, ekonomičan, koherentan način. Zajedno sa potencijalnim partnerima pregovaramo i nalazimo najbolja marketinška rješenja. Zajamčena ciljana skupina su studenti (tj. vlasnici ISIC iskaznice)Jamčimo da će popuste i pogodnosti, koje nudite uz ISIC iskaznicu, biti dostupne isključivo vlasnicima ISIC iskaznica. Svaka ISIC iskaznica ima jedinstveni serijski broj pohranjen u našu bazu podataka, što znači da ISIC Association može partnerima dati "online" dokaz o valjanosti svake iskaznice. Saznajte postojeće popuste i pogodnosti uz ISIC diljem svijeta OVDJE Kontaktirajte nas ukoliko želite ponuditi popust ili pogodnost uz ISIC MARKETING ZA BANKE - VAŠ BREND U STUDENTSKOM DŽEPUTrenutno više od 40 banaka u svijetu ima koristi od partnerstva s ISIC-om. Bankovna kartica i ISIC iskaznica tako postaju jedno sa brojnim prednostima za Banku partner: Privlačenje studenata kao korisnikaKada studenti otvore svoj prvi bankovni račun i postanu klijenti Vaše banke rađa se veza koja može potrajati cijeli život. Činjenica da je Vaša bankovna kartica ujedno i ISIC iskaznica udvostručuje šansu da studenti odaberu baš Vašu banku pred tolikom konkurencijom. Naglasak na ugledu ISIC-aPozitivan ugled ISIC-a među studentima može se odraziti i na banku, te tako banku učiniti pristupačnijom i poželjnijom. Izgrađivanje poznavanje brandaSa logom banke na kartici studenti se pri svakom korištenju ISIC kartice podsjećaju na Banku i njene pogodnosti. Kontaktirajte nas ukoliko želite postati ISIC Co branding Banka na info@isic.hr CO-BRANDING KARTICA NA FAKULTETU - JEDNA KARTICA, VIŠE FUNKCIJAViše od 250 sveučilišta u svijetu ima službenu dvostruku studentsku iskaznicu. U jednoj iskaznici ujedinjena je međunarodno priznata studentska iskaznica i iskaznica lokalnog sveučilišta. Nekad takva kartica služi i kao iskaznica za knjižnicu. Co-branding Vaše sveučilišne kartice sa ISIC karticom daje studentima pristup svim popustima i pogodnostima naših partnera kao Accor hoteli, Microsoft, Hard Rock Cafe. Kontaktirajte nas ukoliko ste zainteresirani nadograditi Vašu sveučilišnu karticu međunarodno priznatom studentskom iskaznicom na info@isic.hr PRAKTIČNOST CO-BRANDING KARTICETehnologijaISIC prati najnovije tehnologije kartica tako da može biti kompatibilna sa ostalim tipovima kartica. ProizvodnjaISIC preuzima odgovornost izrade kartica u ime partnera. Zbog velikog broja kartica koje izdajemo tijekom godina dostupne su nam najpovoljnije cijene. Sve je na webuISIC partneri mogu pregledati listu ISIC popusta na web stranicama. Kontaktirajte nas ukoliko želite postati CO-Branding ISIC partner na info@isic.hr PRIMJERI POSTOJEĆIH GLOBALNIH PARTNERSTVAHard Rock Cafe Logitech PRIMJERI PARTNERSTVA U HRVATSKOJ |